به گزارش مشرق، نادر قاضی پور روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: پرواز روز
گذشته تهران - ارومیه که سه ساعت و نیم تاخیر داشت موجب اعتراض و نارضایتی
مسافران شد و با وزیر و معاونان و مسئولان موضوع را مطرح کرده و بعد از
هماهنگی، مسافران منتظر پاسخگویی مسئولان شدند.
وی اظهار کرد: پس از
صحبت با مسئولان گفته شد که برای تاخیر چهار ساعت و نیم خسارت داده می شود
ولی تاخیر سه ساعت و نیم شامل پرداخت خسارتی به مسافران نمی شود.
قاضی
پور بیان کرد: از مسئولان درخواست شد تا برای تاخیر سه ساعت و نیم هم بلیط
کامل ارائه شود و از نماینده ایران ایر خواستیم تا برای مسافران توضیحات
کامل را در باره موضوع بدهد و وی موضوع را توضیح داده و مسافران به حق و
حقوق خود رسیدند.
به گزارش ایرنا، پرواز روز گذشته تهران-ارومیه که قرار بود ساعت 15 و 15 دقیقه انجام شود، پس از چهار ساعت تاخیر پرواز کرد.
نادر
قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی که خود جزو مسافران
این پرواز بود، هنگام نشستن هواپیما ضمن اعلام نارضایتی خود اجازه خروج
مسافران از داخل هواپیما را نداد تا مسئولان شرکت هواپیمایی عذرخواهی به
عمل آورند.
در پی این اقدام قاضی پور، مدیران شرکت ایران ایر ضمن عذرخواهی از مسافران قول جبران خسارت را دادند.
بر
اساس قانون، در تاخیر بیش از دو ساعت و تا چهار ساعت جبران خسارت و انجام
پذیرایی مناسب حداقل نوع اول با توجه به امکانات فرودگاهی، فراهم نمودن
امکان برقراری ارتباط تلفنی برای اطلاع رسانی، تغییر پرواز در صورت درخواست
مسافر و امکان انجام آن، انجام اقدمات لازم جهت اعزام با سایر شرکت های
هواپیمایی (در صورت درخواست مسافر) و در صورت وجود پرواز از همان مسیر و یا
انتقال به مقصد نهایی از طریق مسیرهای جایگزین (به غیر از مسیر درج شده در
بلیت) و پرداخت کامل وجه بلیت مسافر در صورت انصراف مسافر از ادامه پرواز
ضروری است.
کد خبر 583561
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
- ۰ نظر
- چاپ
وساطت نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس باعث شد تا بخشی از خسارت مسافران پرواز ایران ایر مسیر تهران - ارومیه به آنها پرداخت شود.